metalasadi

metalasadi's profile picture

Last active:

Mood:

View my: Blog | Forum Topics

SpaceHey URL:

https://spacehey.com/profile?id=2176540

metalasadi's Interests

General

Music

Movies

Television

Books

Heroes

metalasadi's Latest Blog Entries [View Blog]

There are no Blog Entries yet.

metalasadi's Blurbs

About me:


فلزیاب ها برای تشخیص انواع فلزات مانند آهن، مس، طلا و نقره طراحی شده اند. نوع فلزی که گنج یاب پیدا می کند به فرکانس کاری و طراحی آن بستگی دارد. فلزیاب ها را می توان برای دریافت سیگنال از نوع خاصی از فلز یا ترکیبی از انواع فلز تنظیم کرد. نوع فلز و اندازه و شکل آن نیز در عملکرد فلزیاب نقش دارد.

استفاده صحیح از فلزیاب برای به حداکثر رساندن پتانسیل آن بسیار مهم است. قبل از استفاده از فلزیاب، مهم است که نوع فلز مورد نظر را بدانید و فلز چه ویژگی هایی دارد. همچنین آشنایی با تنظیمات طلایاب اصفهان مانند حساسیت، تبعیض و بریدگی بسیار مهم است. همچنین کاربران باید تنظیمات را بر اساس محیط و نوع فلز بازدید شده تنظیم کنند. استفاده از هدفون همچنین می تواند به افزایش کارایی فلزیاب کمک کند، زیرا صداهای بیرونی را حذف می کند و سیگنال ارسال شده توسط فلز را افزایش می دهد.

برخی از فلزیاب ها دارای ویژگی های اضافی مانند سیستم تعادل زمین هستند. چنین سیستمی برای از بین بردن سیگنال های نادرست ناشی از سایر مواد معدنی موجود در خاک مفید است. برخی از فلزیاب ها همچنین دارای یک حالت دقیق هستند که به تعیین محل دقیق فلز مورد نظر کمک می کند.

به طور کلی، فلزیاب ابزار مهمی است که در صنایع متعدد برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مکان یابی فلزات پنهان روی بدن افراد گرفته تا یافتن اجسام مدفون در زیر سطح زمین، گنجیاب می تواند دارایی ارزشمندی برای هر کسی باشد که به دنبال یافتن فلزات پنهان است. با دانش و مهارت مناسب، یک فلزیاب می‌تواند کشف فلز را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر کند.











فلزیاب ها ابزاری ارزشمند برای افرادی هستند که به دنبال یافتن وسایل گم شده یا دفن شده هستند، به خصوص آنهایی که از فلز ساخته شده اند. فلزیاب‌ها دهه‌هاست که وجود داشته‌اند و در طول سال‌ها تغییرات چشمگیری داشته‌اند. امروزه فلزیاب ها در اشکال، اندازه ها و کارکردهای مختلف موجود هستند.

فروش آنلاین طلایاب ها که به عنوان مکان یاب فلز نیز شناخته می شوند، با ارسال میدان های الکترومغناطیسی کار می کنند که برای تشخیص اجسام فلزی استفاده می شود. وقتی دستگاه ها چیزی را تشخیص دهند بوق یا ارتعاش می دهند. این هشدار به کاربران فلزیاب اجازه می دهد تا محل دقیق جسم فلزی را تعیین کنند.

Who I'd like to meet:

metalasadi's Friend Space

[view all]

metalasadi has 2 friends.

metalasadi's Friends Comments

Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )