پلیس درباره ویدیوی درگیری بازیگر زن و یک مامور اطلاعیه داد

پلیس درباره ویدیوی درگیری بازیگر زن و یک مامور اطلاعیه داد

به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری یکی از بازیگران زن با مامور پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به طرح عفاف و حجاب ندارد.

پلیس درباره ویدیوی درگیری بازیگر زن و یک مامور اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین، ویدیویی از درگیری لفظی یکی از بازیگران قدیمی زن با یکی از ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر و در توضیحات ادعا شد که این درگیری درپی اجرای طرح عفاف و حجاب و مخالفت این بازیگر با بازداشت چند دختر جوان رخ داده است. موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را تکذیب کرد.

ایسنا نوشت: در اطلاعیه‌ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه «ویدئو شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد»، آمده است: « در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی‌ادبی به مامور پلیس است؛ با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایتِ ادب در حفظِ حرمت ایشان اقدام کرده است.»

مرکز اطلاع رسانی پلیس در ادامه این اطلاعیه آورده است: « اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود. با این وجود پس از طرحِ موضوع و اعتراض ایشان به عملیات عمرانی، مراتب از طرف پلیس به حوزه خدماتِ شهریِ مرتبط منعکس شده است.»

دیدگاهتان را بنویسید